مطالب طنز{اخرخنده}......
مطالب طنز{اخرخنده}......
نوشته شده در دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 688
نویسنده : Ali-A-S-D

داداش دوستم رفته مسافرت ماشینشو یه هفته داده دست دوستم باشه اونوقت داداشِ منم وقتی میره بیرون شلوارَکِشو قایم میکنه نکنه من بپوشمش !
از داداش هم شانس نیاوردیم …
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.

دیروز دراز کشیده بودم داشتم چنتا تمرین حل میکردم …
بابام اومده منو دیده محکم گرفته منو که نتونم تکون بخورم بعد بلند بلند میگه : خانوم پاشو بیا اون دوربین عکاسی رو هم بیار یه صحنه ی نادر پیش اومده !
مامانم دوربینو آورده بابام یه عکس ازم گرفته میگه این صحنه هر صدسال یه بار پیش میاد !!! اگه این عکسو بذارم اینترنت معروف ترین آدم دنیا میشم …
آیا من سر راهیم ؟؟؟
آیا فک و فامیله داریم ؟؟؟
آیا این داستان واقعی است ؟؟؟
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.
داشتیم فیلم هندی میدیدیم سلمان خان با یه کلاش یه گردان زرهی رو نابود کرد !
گفتم بابا اینا خالی بندیه !!!
بابام برگشت گفت خالی بندی اینه که راننده سیگار میکشه ولی تو بوی سیگار میدی !
هیچی دیگه ضایع شدم و همه رو به دیدن ادامه فیلم دعوت کردم …
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.

چند روزه بدجور سرما خوردم ، دیشب مامانم میگه پسرم فردا نرو دانشگاه ، عزیزم استراحت کن ! منم نرفتم …
هیچی دیگه از صب ساعت ۶ دارم کابینتارو دستمال میکشم
بعدش باید دیوارای آشپزخونه رو تمیز کنم
الانم داره فرشای پذیرایی رو جمع میکنه که بشورم !
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.
تلویزیون داره آتش سوزی جنگلهای استرالیا رو نشون میده ، خواهر زاده م اومده میگه حیف شد دماغتو عمل کردی وگرنه الان خرطومت رو آب میکردی میرفتی آتیش رو خاموش میکردی !!!
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.
مامانم توی حال خوابیده بود منم تلویزیونو خاموش کردم سعی کردم سر و صدا نکنم ، رفتم توی آشپزخونه نشستم مثل کوزت واسه دل خودم داشتم سبزی پاک می کردم که یهو زنگ آیفونو زدن !
دیدم مامانم به تاخت پرید گوشی آیفونو ورداشت گفت کیه ؟ یارو گفت : لباس کهنه کفش کهنه دارین ؟ مامانم هرچی از دهنش درومد به یارو گفت بعدم کلی فحش بار من کرد که چرا خونه اینقدر ساکته آدم از خواب می پره هول میکنه ؟
ینی خدا آمریکارو لعنت کنه با این تحریماش …
.
جک فک و فامیل سوتی های کرکر خنده فک و فامیل,نوشته های فک و فامیل,آخر خنده فک و فامیل,خنده بازار فک و فامیل ما,خنده بازار,جوک فک و فامیل
.

مامانم داره تو غذا دارچین میریزه …
من : دارچین نریز دوست ندارم !
مامان : تاثیری تو مزش نداره !
من : پس چرا میریزی ؟
مامان : خوشمزش میکنه !!!!!
با این توجیه الان سالهاست غذاهامون مزه دارچین میده ولی دارچین تاثیری تو مزش نداره …

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: